Eksploracja Podkarpacie

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

SMF - Just Installed!

Autor Wątek: Garret Ace250 dyskryminacja. Co mnie ominie?  (Przeczytany 1591 razy)

bajtekt

• St. Szeregowy
Garret Ace250 dyskryminacja. Co mnie ominie?
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 08:48:41 am »

Witam

Jestem początkujący. Co ominie mnie gdy szukam w trybie jewelry only? Wykrywa wtedy tylko metale kolorowe - tak myślę.
Chciałbym unikać jakichkolwiek wybuchowych elementów, ale np. zwłoki jakiejś broni chciałbym kiedyś znaleźć i dotknąć historii :)

Wy szukając ustawiacie dyskryminację?

Pozdrawiam

Konrad87

• Kapral
Odp: Garret Ace250 dyskryminacja. Co mnie ominie?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2015, 09:44:28 pm »

Ja też na tych ustawieniach chodzę, w 250 jest tak że większe żelazo bije na kolor więc raczej nic ciekawego nie ominiesz oczywiście w miarę możliwości tego sprzętu, a jeżeli nie chcesz trafić na coś wybuchowego to najwyżej możesz w tej intencji świeczkę w kościele zapalić, możesz mieć piękny sygnał na kolorek i trafić na coś potencjalnie niebezpiecznego, takie jest ryzyko tego hobby. :-P

bajtekt

• St. Szeregowy
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2015, 02:14:48 pm »

do kościoła nie za bardo uczęszczam więc muszę szukać innej alternatywy ...

Faktycznie brzydkie rzeczy też znajduje a pokazuje że powinny być ładne :)

Więc ta dyskryminacja jest nic nie warta ... pewnie trzeba nabrac doświadczenia

Konrad87

• Kapral
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2015, 11:03:05 pm »